Hírek - Carpfanatic

Időjárás
Click for Budapest, Hungary Forecast
Szavazás

Milyen csalival horgászol leggyakrabban?

Gyári bojli

2009 06 01-én nyit a nagykállói bojlis tó info:www[tovább ...]
12 máj : 19:45

Írta: bigfish
csak példának írtam a kutyatápot mert ez nem túl d[tovább ...]
02 ápr : 15:40

Írta: tomibojli
akkor több állati eredetű lisztet kellene használn[tovább ...]
28 márc : 19:14

nem aromára gondoltam hanem a lisztekrenagyon sok [tovább ...]
28 márc : 16:57

Írta: tomibojli
sziasztok mit javasoltok mit tegyek bele ami nem o[tovább ...]
26 márc : 10:50

nem a méret a lényeg hanem a tartalommindenképpen [tovább ...]
25 márc : 16:53

Írta: tomibojli
sziasztok szerintetek milyen átmérőjű bojli a legh[tovább ...]
24 márc : 20:08

szia a tavunk 60hektáros átlag mélység 8-10méter 200-400méter a szélessége és tuskós a meder tarra vágott erdő de a képeken ezt láthattad 35éve vannak halak telepítve kb öt éve bojlizgatnak rajta egy két spori nincsenek még a halak hozzá szokva bojlihoz mondhatom hogy szűz víz bojliban amit csinálok van aroma por vandenejde bigfis vad szilvás illatú száraz összetevők amiket a képeken láttál a halak nagy százalékban ez a súlyúak a jellemzők mivel nem lehet etetni csak stikában meg kéthetente van északai peca így nem nagyon lehet ősze akadni kapitálishallal sajnos májusban nincs éjjszakai akkor lene igazi abojlizás ti mejik hónapban szoktatok nagyokat fogni
22 márc : 20:13

Gyúrj !
Az idei évben elég kevés ídőm volt horgászni,így nem is igen foglalkoztam bojli gyúrással.
Ehhez valami lökés kellett,miután az összes bojlim(zacskós) ki lett tiltva a tálalószekrényből
és ezt egybegyüjtöttem egy 80 l-es müanyagládába akkor szembesültem hogy mennyi fajta-féle golyóval
próbálkoztam.Na ennek vége,Régebben saját bojlival horgásztam de a reklámok engem is elvakítottak,
Bizonyára másokat is.
Pedig nem bonyolult golyót készíteni.
Íme !

Kilónként 8 tojást használtam

[ Tovább... ]

Írta bigfish - csütörtök 13 szeptember 2012 - 10:04:40 | Hozzászólás: 1 | Nyomtatóbarát változat
Radar
Milyen halradart válasszunk?

Jó lesz-e nekem ez a halradar?
Ez az a kérdés, mellyel minden halradar vásárló előbb-utóbb találkozik. Persze inkább előbb találkozzon, mert, noha folyamatosan csökkennek a készülék árak, egy rosszul sikerült választás hosszú időre elveszi az ember kedvét, hogy sokáig spórolt pénzét ismét ilyen beruházásra költse. Elöljáróban szögezzük le rögtön, univerzális készülék nincsen.
Olyan, amely egyaránt hatékony a Tisza-tó laposában, a bányató gödrében, tökéletesen vizsgálja a feneket, de azért nagy területen talál halat is nem létezik. Így egy halradar vásárlása mindenképpen kompromisszumot kell, hogy jelentsen. Néhány törvényszerűség, ami nélkül nincs döntés: Egy halradar legfontosabb ismérve, látószögének nagysága.

A leggyakoribb modelleket figyelembe véve a következő méretekkel találkozhatunk: 9, 10, 16, 20, 24, 45, 60, 90, 150 fok. Mint ezekből az adatokból is kitűnik, nagyobb a variációk lehetősége az alacsonyabb értékeknél, és ez nem véletlen. A köztudattal ellentétben, nem a nagy látószögű radarok használhatók eredményesen, és ez, egy roppant egyszerű hasonlattal egyértelműsíthető is. A szonárok sugara pont úgy halad a víz alatt, mint a fény a levegőben, csak persze más frekvencián. Képzeljen el egy folyamatosan azonos teljesítménnyel világító izzót egy fókuszálható kézilámpában. Állítsa szűkre a fókuszt, és világítson meg vele egy pontot. Miután a fény legnagyobb része a kívánt kis területre esik, minden jól látható, az apróbb részletek is szemügyre vehetők.
Ha ezek után tágítja a fókuszt, természetesen vele együtt nő a letapogatott terület nagysága is, ám a kép minősége rohamosan csökken, hiszen egyre kevesebb fény világítja meg az egyre nagyobb területet. Így lát a halradar is, de nála tovább csökken a hatékonyság esélye, mert amíg a fény esetén rögtön a letapogatott felületet látjuk, addig a halradar csöppnyi jeladójába vissza kell találni a visszaverődött sugaraknak, amiket majd digitalizált kép formájában a képernyőn elemezhetünk.
Ráadásul a fizika törvényszerűségeinek megfelelően az egyenes irányban terjedő sugarak, a becsapódási szögüknek ellentétesen verődnek vissza, így még tovább csökken az észlelés esélye. Ha még tovább akarjuk rontani az esélyeinket, akkor azzal is számolnunk kell, hogy a letapogatott nagy terület képe, a halradar képernyőjének és felbontó képességének megfelelően, aránytalanul lekicsinyítve kerül megjelenítésre. Fentiekből tehát az optimális halradar a következőképpen néz ki: Látószöge minimális, képernyője maximális, felbontóképessége tökéletes. Ez persze meg nem ideális minden vízre, így marad a kompromisszum.

forrás:trinexus.hu

[ Tovább... ]

Írta bigfish - szerda 12 szeptember 2012 - 15:32:48 | Hozzászólás: 0 | Nyomtatóbarát változat
Minden record-record??
Hopp
A minap olvastam hogy megdőlt a ponyt record ,méghozzá egy Magyarországi tóból !
Gyorsan utána néztem -kicsoda-micsoda tó ez.
Egy 11 hektáros magán tóról van szó--

[ Tovább... ]

Írta bigfish - szerda 22 augusztus 2012 - 12:22:02 | Hozzászólás: 0 | Nyomtatóbarát változat
Jó Messze.
Most én csábítottam le Ímre barátomat egy olyan tóra ami igazán egyesíti az igazi bojlizás
minden csínját-bínját.
A tóhoz érkezve kiválasztotunk egy nekünk tetsző helyet majd a táborverés után
beindúlt a radarozás
Hát ez nem semmi!!
3-4 es víz három méteres hinárral leszakadó meder .6-ra 7-re. ilyet se mostanában láttam.
A hínár között lévő tisztásokat választottuk a szakadás tetején,megetettük majd vártuk a csodát
Ez nem most lessz-mondták a halak és igy telt el 3 nap.Mindenképpen fel voltunk erre készülve
az előzetes infok alapján--majd legközelebb-még jövünk!

[ Tovább... ]

Írta bigfish - kedd 21 augusztus 2012 - 14:09:27 | Hozzászólás: 0 | Nyomtatóbarát változat
Zadravec Tó
Imre barátomnak már megint viszketett a tenyere egy jó kis pecára ezért egy közeli tavat választotunk
ennek kielégítésére.
A tó Tornyiszentmiklós közelében található.Foglalás mindenképpen tanácsos.
A tó rendezett környezetben fekszik,számozott horgász állásokkal. csónakot ajánlatos vinni.
A szokásos cucolás után beradaroztuk a vizet és az igéretes helyek bolyázása után már
helyükön is landoltak a csalik.
Az ídőjárás sajnos nem kedvezett nekünk ,hol 35 fokos meleg hol 10 fokos hirtelen hüléssel
betörő vihar jellemezte azt a 3 napot amit lenn töltöttünk. a halak nem igazán voltak étvágyuknál de igy
is jól éreztük magunkat.

A büfé csúcs kulturált/meleg étel,tojás,bundáskenyér stb.stb/ a wc perfetto. Minden amitől jól
érezheti magát a vendég.

[ Tovább... ]

Írta bigfish - kedd 21 augusztus 2012 - 13:53:34 | Hozzászólás: 0 | Nyomtatóbarát változat
Bázis tó
Horgászcimborám unszolására látogattunk el a Bugyi közelében lévő Bázis hogásztóra
A tó nem túl nagy. A környezet rendezett .Napos és árnyékos helyeket egyaránt lehet találni.
Szombat estére érkeztünk a 24 órásra tervezett pecára.
Az első két óra a csalik cserélgetésével telt el mikor is egy halas ízű bojli került fel csalinak.
Ez nagyon bejött a halaknak, elkezdtük folyamatosan húzni a halakat.
Etetésre csak a horogra akasztott pva t tettünk.Igazábol már nem is számoltuk a halakat annyi kapásunk volt.
Éjszakára már volt olyan bot amire 3 db huszas golyót tettem hátha nem húzza el-elhúzta.
Az igazán nagyok nem igazán ettek,de igy is eseménydús peca volt Aki mennyiségi halfogásra vágyik
mindenképpen látogassa meg a tavat
A büfében kávé,üdítő,sör kapható.
Írta bigfish - kedd 21 augusztus 2012 - 13:41:42 | Hozzászólás: 0 | Nyomtatóbarát változat
Szabadbattyáni tó
Imre barátom unszolására meglátogattuk a szabadbattányi tavat ami halbőségéről híres.A tó Velence után az M7 pálya mellet
található.Nem árt előre helyet foglalni ,de szerintem mindig lehet helyet találni.
A szokásos sátorállítás után már repültek is a cuccok.Elsősorban oldodó bojlival csaliztunk a gyors
kapások reményében.Jó pár halat matracra fektettünk mielőtt eljött az éjszaka.
A halak is aludtak meg mi is.
Másnap kezdődött elölről .hal-hal után.
Aki mennyiségi halfogásra vágyik mindenképpen látogassa meg a tavat.
Nagy törések nincsenek ne is keress.Az etetést pedig koncentrálni kell a horog közelébe,a terület etetés
nem igazán sikeres ezen a tavon. A büfében kévé,üdítő,sör mindig kapható.

[ Tovább... ]

Írta bigfish - kedd 21 augusztus 2012 - 13:21:04 | Hozzászólás: 0 | Nyomtatóbarát változat
Hallopás
Már megint-vagy még mindig??

Egy újabb feketepont a bojlisoknak-lejáratásból jeles,köszönjük!

[ Tovább... ]

Írta bigfish - kedd 17 április 2012 - 10:31:56 | Hozzászólás: 0 | Nyomtatóbarát változat
Nem drágulnak a balatoni horgászjegyek
Nem változnak a balatoni horgászjegyek árai 2012-ben - erről döntött a Balatoni Halgazdálkodási Nonprofit Zrt. vezetése.
Társaságunk a horgászok igényeit illetve a horgászati lehetőségeket figyelembe véve határozott úgy, hogy jövőre is az ideivel azonos árakon kínálja területi engedélyeit.

[ Tovább... ]

Írta bigfish - szerda 16 november 2011 - 14:56:26 | Hozzászólás: 0 | Nyomtatóbarát változat
Olaszból lopjuk a halat
Hosszú időnek kell eltelni, amíg a magyar horgászok becsületén esett foltot elfelejtik Olaszországban.
A Pó folyóban akadt fogás a rabsicoknak, hiszen az olaszok nem eszik meg a pontyot vagy a harcsát, sőt kifogás után visszadobják a vízbe.
A hal tolvajlásnak nincs még vége, de egyre szigorúbb az ellenőrzés és komoly büntetésekre számíthatnak az illegális horgászok, orvhalászok Olaszországban is. Horváth Zoltán horgász szerint csak az menjen a vízre, aki igazi horgász-kalandokat akar.

[ Tovább... ]

Írta bigfish - szerda 16 november 2011 - 14:45:19 | Hozzászólás: 0 | Nyomtatóbarát változat
Oldal:  1 [2] 3 ... 9 10 11
Véletlen képek
Chatbox
Üzenetek írásához regisztrált tagnak kell lenned - jelentkezz be, vagy regisztrálj

bigfish
29 júl : 13:50
ha nem jelennek meg a képek
frissítsetek

Partnerek

horgasz.hu
Horgászat - horgaszat.wyw.hu
A Carpfanatic Team az oldal tartalmáért felelősséget nem vállal! Kapcsolat: carpfanatic©chello.hu

pagerank

Magyar Honlap Linkek

carp zoom, carpzoom, pellet, horgászbolt, bojli, sátor, shimano, rod pod, nyelető, okuma, owner, bojlis bot, eurohold, elektromos kapásjelző, horog, big carp, rig, horgászbot,horgászorsó,botjavítás.orsójavítás, használt bot,használt orsó,horgászbizományi

Oldal létrehozási idő: 0.0617 másodperc, 0.0142 lekérdezési idő.